KYSYMYS: Miten franchisingyrittäjäksi pääsee?

VASTAUS: Franchisingketjuun haetaan vähän samalla tavalla kuin työpaikkaan. Yleensä ketjuilla on avoinna yrittäjäpaikka, josta ilmoitetaan jossakin mediassa, kuten ketju.fi-palvelussa. Ensimmäinen vaihe on luoda kontakti yrittäjärekrytoinnista vastaavaan henkilöön ketjussa. Se tapahtuu helposti ja nopeasti tämän ketju.fi-palvelun avulla. Kun kontakti on saatu, yleensä ketju pyytää lähettämään heille hakemuksen, jonka perusteella sinut kutsutaan haastatteluun. Haastattelukierroksia voi olla useita ja niiden aikana puolin ja toisin tarkastellaan mahdollisen yhteistyösuhteen onnistumisedellytyksiä. Myös erilaisia testejä tyypillisesti käytetään apuna oikeanlaista yrittäjää etsittäessä. Neuvotteluiden pohjalta molemmat tekevät ratkaisunsa ja jos ne ovat yhtenevät, allekirjoitetaan franchisingsopimus. Franchising on sopimuspohjainen yhteistyömalli kahden yrityksen välillä eli yrittäjän tulee perustaa yritys ennen yhteistyön aloittamista.

Aikaisemmat kysymykset

Ketjupaikat > TIMEOUT LOS ANGELES - muotimyymälä

Vinkkaa ystävälle!

Nimi:
Sähköposti:

TIMEOUT LOS ANGELES - muotimyymälä

TIMEOUT LOS ANGELES - muotimyymälä

Timeout on kansainvälinen lifestyle brändi, jonka tavoitteena on tarjota järkevän hintaista, kaikkien saavutettavissa olevaa muotia. Timeout on perustettu Kaliforniassa v. 1992, jolloin joukko nuoria designereita halusivat tuoda markkinoille brändin, joka vangitsee kalifornialaisen lifestylen eli ikuisen nuoruuden ja vapaan sielun. Timeout´n visiona on olla paras smart casual - muotikonsepti kaikkialla, missä ikinä toimitaankaan. Timeout´n mallistot ovat erittäin korkeatasoisia ja laadukkaita ja hinnaltaan erittäin kohtuullisia - Tähän eivät ole muut pystyneet!

Timeout toimii maailmanlaajuisesti yli 40 maassa yli 1000 konseptimyymälällä ja on nyt tulossa valloittamaan myös Suomen markkinat.

Timeout´n mallistot on suunniteltu henkilöille, jotka vaativat vaatteilta nykyaikaisuutta ja rentoutta. Mallistot edustavat myös hyvää laatua sekä ne sopivat kaikenlaisille vartaloille - eivät ainoastaan supermalleille. Kohderyhmänä on kaikki muotitrendeistä kiinnostuneet henkilöt, jotka tuntevat itsensä mieleltään 20-40 vuotiaiksi! Kohderyhmäasiakkaat ovat moderneja, avarakatseisia ja seuraavat muotimaailman trendejä. Timeout´n vahvuutena on nopeasti vaihtuvat kampanjat, jolloin myymälässä on aina jotain uutta. Sesonkimallistoja ja asusteita on tarjolla sekä naisille että miehille. Myymälästä löytyy myös hattuja, laukkuja ja kenkiä, jotta asiakkaat voivat hankkia samalla ostoskerralla Timeout´n lifestylen päästä varpaisiin.

Ketju tarjoaa

Millaista henkilöä ketju hakee yrittäjäkseen

Ketjun perustiedot

 

Ketju.fi - Ratamestarinkatu 11 A, 00520 Helsinki, info@ketju.fi, www.ketju.fi

Palaute
Sivuston toteutus Whitestone Oy - Design by: PlusProjectori Oy

PARTY LAND HAKEE MASTER FRANCHISEETA SUOMEEN!

"FOOD WITH ROOTS" - B.GOOD HAKEE MASTERIA!

DÉLIFRANCE HAKEE SUOMEEN MASTER FRANCHISEETA!

FAFA´S-YRITTÄJÄKSI GOURMET STREET FOODIN PARIIN!

YRITTÄJÄKSI HUONEISTOMAJOITUSKETJUUN?

AITOJEN KORUJEN HINTAVALLANKUMOUS - AMAZING JEWELRY -KETJU HAKEE YRITTÄJIÄ!

KATSO PANCHO VILLAN  REKRYTOINTIVIDEO - KLIKKAA BANNERIA!

 

SINUSTAKO SIIVOUSYRITTÄJÄ LAATUTAKUULLE?

SEURAAVA INFO HELSINGISSÄ 13.9.2017

Ketju.fi:n löydät myös:

 Tutustu Tie Franchisingyrittäjäksi -oppaaseen!

Lue tästä Uusyrityskeskuksen yrityksen perustamisopas alkavalle yrittäjälle

Lue franchising-alan uusimmat uutiset täältä, www.franchisenews.fi:

 Yhteistyössä: 

 

Tutustu franchisingkoulutuksiin:

 

Franchisingkonsultointipalvelut:

Uusimmat franchisinguutiset ja -tapahtumat:

Laajentumassa kansainvälisesti?